Girls on the road


Idag passade jag på att hämta ut ett apket på posten.
Det var kol och smaktillsatser till vattenpipan ;)
I helgen ska den invigas Big time!

Hade beställt choklad & vattenmelon men vi fick choklad & cola.. :/ Typsikt
Jag som var så sugen på vattenmelon, men det duger säkert!

Är så sjukt taggad för lördag.
Girls night :P
-Lite dämer, lite röka haha..
En fantasilook finns i huvudet.. en önskelook!
Hollywoodsvall och en maffig sminkning.
Ja tack.
Ska börja solspraya mig redan ikväll.
Allt blir snyggare på en brun kropp och nu är det skit länge sen jag hade den kroppen..

Har fortfarande lite oanvända plagg i gareroben vilket alltid underlättar ;)
Den lilla röda, den lilla svarta, markerade axlar, sammets eller lack tights, paljetter.. ?

Kanske slänger upp en önske-outfitt i ett collage under kvällen.. det var länge sen!

Nu lite mer Förkväll, kolla tvättmaskinen och sen dinner time.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0