Garttis Erik men faan Calle..


Okeey.. det är avgjort!
Erik tog hem den feta idol vinsten;)
Jag hoppades lite på Calle om jag ska vara ärlig men Erik var värd vinsten.
Men kan bruden lugna sig lite vah haha.. Gäd, kliv ner från scenen och låt honom sjunka klart!

Kvällen i övrigt, mami är här och myser med oss. K Ä R L E K
Druckit glögg och ätit pepparkakor.
Dushat och gjort mig fresh.. kunde dock luktat freshare om det inte vore för solsprayen :P
Men det är det värt.. I hope!
Sist vart jag fan inte äns en halv nyans mörkare så nu vill jag ha resultat vah!

Är su sjukt sugen på morgondagens partaj nu så det är inte klokt!
En Agnes inspirerad look hade inte varit helt fel.
Den tjejen kan volym hon :P
Snyggt, snyggt, snyggt..
En vin dunk står i kylen och bara väntar på att få sätta lite fart på damerna haha..
-Vad kan jag säga?
Gå och lägg dig så vi får börja festen någon gång kankse ;)


Ska göra det as-cosy på ballkongen med filtar, infravärme massa ljus & ljuslyktor och the pink one off course..
Sweeet as hell.
Spotify och mina snyggatse ladies!
Hot or what?

Nej, godnatt vettja ;) Nu ska jag bädda åt mamsen... Loove!




Kommentarer
Postat av: Syster

Snygg syrran.

De är du de haha :D

Nä nu sover vi så det blir Lördag snart vah

2009-12-11 @ 23:21:35
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0