Förväntansfull



Förväntansfull var just ordet.
Gud vad jag är förväntansfull inför den kommande Lördagen.
Det blir nog ingget klubbande den 25:e för min del.
Inte i år.
Tänker inte jobba bakis i julrushen!
Men på lördagen den 26:e ska jag träffa alla mina snygg-vänner och då menar jag ALLA :P
Frida kommer ju hem och så gör även fröken Segelsbo!

Fröknarna Envall, Josefsson och Åkerlund.. ni hör ju ;)
Gotlandsgänget såklart.
Inte nog med så har en fågel viskat i mitt öra att Lina är on-fire och det är på tiden att vi visar upp henne på klubbarna igen!
Saluhallen vore en first time ju..
Jag hoppas även på snygg Matilda och hon var het på gröten hon me har jag hört ;)
Sist men inte minst så hade tydligen Sofie hittat partyfeelingen hon med satte..

Åtta heta damer.. fan va Fett!
Nästan så att man skulle vilja hotta upp det lite extra, med ett tema eller nått.. men det får man se :P

Kommer dock ta det lungt med alkoholen och inte låta den stå i centrum..
Dricka varranan vatten (?)
En hektisk söndag väntar ju!
Håller nog mitt fokus på mina älsklingar istället och låter deras sällskap berusa mig ;)
Dansa kan man göra ändå :P
Vill bara vara med dom och det finns inte på kartan att stanna hemma!




Kommentarer
Postat av: Syster

Ja ack till tema.

I'm in!!!

2009-12-20 @ 20:16:41
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Frida

De kommer att bli awesome! Längtar! :) <3

2009-12-21 @ 13:05:39
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

är inte salu stängt på lördag? alla andra krogar är nog det.. :/

2009-12-22 @ 20:37:12
Postat av: Kajsa

Whaat är det stängt?! :/

Oh noooooo.. girls hör ni detta påstående?

2009-12-22 @ 22:07:16
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0