Ett snyggt gäng kräver en snygg look






Jag tror att jag skulle kunna välja en klänning på lördag.
-Men vilken?
Ärmlös, lång ärm, axelvaddar... utbudet är större än någonsinn men jag kan inte annat än gilla det.
Känner starkt för både blått, rött & off course den lilla svarta.
Åh jag älskar att vara en klänningstjej ;)



Vill sminka mig i flera timmar!!
Få till en rikigt snygg sotning och få fransarna så där perfekta som dom bara kan bli ibland ;)

Locka håret och hoppas att jag får till dom där lockarna som det egentligen inte ska vara så svårt att få men som jag aldrig lyckas med.
Någon som har lyckats är den här extremt snygga tjejen, snodde bilden från hennes blogg
Jag var bara tvungen!

Så perfekt:






Hela bilden fångar mig men hennes ögon.. sminkningen passar hennes look så jäkla bra. Fransarna syns men hon är ändå mörk sminkad..
men inte för mörkt. Ååh så snyggt!!


Lipstick Jungle stjärnan Lindsay Price.
Hon är alltid snygg enligt mig. Hennes svall skulle passa mig perfekt i helgen va ;)

Sen ar jag bara tvungen att ta med en bild på Lauren Conrad i en mörk paige!?
Det var det sista jag letade efter men Gääd är hon snygg i allt eller..
Är det hennes senaste look?
Klippa paige till helgen kanske ;) I  L O V E,  L O V E,  L O V E  I T . . .


Kommentarer
Postat av: Kirre

Klippa paige va! Haha jävligt troligt.

Nej men.. Snyggt KRÄVS

2009-12-07 @ 22:28:00
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Rövarmamman♥

Lauren Conrad var super het i sin frissa! I LIKE!!!:) Helt perfekt! ha en mysig kväll sötis!Kram

2009-12-09 @ 21:56:04
URL: http://roxenmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0