Dan före dan före doppare dan


Jag vaknar tidigt, för tidigt, masar mig motvilligt upp ur sängen, gör mig iordning, åker till jobbet runt halv nio, har fullt upp hela dagen och jag står mitt i julrushen.
Sen kommer jag hem på kvällen vid halv åtta snåret, chillar en stund framför teven.. äter något och går och lägger mig!

It goes on and on.. and that's is right now :P

Idag var det påfyllning på kontot.
Efterlängtat!
Det blev en hektisk lunch off course.
Hann med allt utom en sista klapp till dadi och systemet förstås.
Det tar vi imorgon ;)

Men jag ska försöka hålla i pengarna nu.. för jag vet hur januari brukar bli :/
Men trots det kunde jag unna mig några klappar till mig själv också!
*En sagolik mössa med pälsboll på.
*Fleece strumpor till mina Hunter stövlar.
*Två par leggings.

Efter jobbet tog vi en tur till Willys för lite storhandling.
Lagom baxigt på cykeln!
Men fasen vad värt.
Imorn blir det uppestittarkväll framför Bingolotto :P
Köpte till och med en lott ikväll haha..
Dra hem storvinsten?
Nu har vi iaf fyllt både frys, kyl och skafferi.
Det blev mycket gott i vagnen vah men det hör julen till tycker jag.. ;
Imorn ska det bakas och lagas Janssons och fixas och dona.. slå in dom sista klapparna!
Det ska bakas kolor, rocky road och en dumlekladdkaka som det ska frossas av på julafton..
Det tror jag kommer uppskattas ;)

Imorn är det äntligen den dagen när man får säga Imorn är det julafton!
Dan före doppare dan haa..

Nu vet ni vad jag har för mig, jag lever! Nu ska jag se hur det går för syster i dushen. Sen sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0