Can I keep him here with me..



Vi har fortfarande söndagsmys och kikar på The pursuit of happyness.
Sötaste lilla killen ever.
Meen det är så synd om honom ju.. Hela tiden :(
Stackars liten, tappa sin Kapten och allt.

Tips!
Har du inte sett den så borde du de den.
Handlar om en far & hans son som är på jakt etfer lyckan, kortfattat ;)
Men dom är ju så himla fattiga och har minst sagt oturen på sin sida!



Efter filmen blir det läggdags.
Jag är ledig imorn men syster ska ju upp så.. jag sitter inte uppe själv och glor!
Slipper ju sova själv inatt så jag klagar inte och börjar bli trött i ögonen jag med nu så..
Sov dock vrål mysigt inatt.
Själv fast ändå inte riktgit sjeelv.. ;)
Hade min snygging i luren kan man säga, eller mina tre snyggingar rättare sagt!
Cärru, syster och Mister M.. hihi myys.

Godnatt readers, talk to you tomorrow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0