091218 - Carolinas b-day


Ett stort, maffigt Grattis till Fröken Envall som idag blir 22 ;))
Stoora tjejen nu va :P                
Hon som alltid får mig att skratta, som delar min sjuka humor och som gör mitt liv fulländat!

Du är en extremt vacker människa.
På utsidan, självklart, men din insida är lika bländade som ditt stora smile <3
Hoppas du får en jätte bra dag med massa mys och kärlek, trots tuffa tider!

Älskar dig din jävla Gynning-snynning du är så jävla bäst!
Gääd Gratttttttttis ;)



Paketet var dock mycket finare för två år sedan.. åh en fin bok till en fin tjej <3
Jag & syster gjorde en bok om Carro helt enkelt.
Framkallade runt hundra bilder och klippte och klistrade i ett par dagar :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0