You all go ahead I think I'm gonna kick it with my girl today.


Solen sken när jag klev upp imorse och den skiner fortfarande.
Tror ju inte det är värdens stekigaste dag men i alla fall.. Sol :P

Jag har tur och på mtv spelas just nu mina favvisar.. en efter en!

Jag är dressad och klar för länge sen.. börjar inte förns tolv idag men jag pallrade mig upp samtidigt som syster för att slippa stress

Middag igår med Carro och syster.
Det blev china & sushi buffe.. mumma.
Hur mysigt som helst <3

Ikväll blir det nog lunga gatan.. imorn också men inte på Bellmansgatan.
Mami ska va barnvakt och ha sleepover hos sig så vi kommer självklart styra farkosten dit efter jobbet.
Mys med Wilma & Viktor- Ja tack :)
Tror vi skulle äta tacos och hyra film.

Lördagen är fortfarande ett oskrivet blad.
Kirre och Matilda smider planer för ett besök på Saluhallen på lördag.
Jag är fortfarande osäker.. är lite sugen på en lugn helg men när jag kan inte låta bli o känna ryckningar i hela kroppen när musiken är Pitbull och Keri Hilson.. :P
"Som sagt.. den som lever får se.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0