Va gör du helst när du är ledig?


Oboy.. städat hus- Jaa tack!
Har städat och fixat som en galning här hemma idag.
Välbehövligt, Jaa tack.

Hängt in alla miljontals kläder som låg framme, tvättat och hängt tvätt, bäddat rent i sängen, haft täckena på vädring, damsugit hela lägenheten, torkat alla golv, dammtorkat, diskat, tämt sopor- twice, pantat burkar och passade på att handlat på ica...  och värsta sköna och långa playlisten jag haft under städningen.
Jaa tack ;-)
Lite roligare då..

Nu skulle man kunna tro att det luktar hem ljuva hem men det gör det inte.. för jag har just tömt ut typ en hel flaska ättika i köket.
Why?
Vi har fått invasion av blommflugor och det sägs att det ska hjlälpa.
Så det stinker ju.. men blomflugor? Nej tack!
Det luktar nog gott sen igen när jag har vädrat ut :P

Värsta fina sommarvädret också.. ändå har jag knappt vart ut idag.
Bara en prommis till ica, men då njöt jag i klänning och briller minsann.. köpte en pigilin också och svalkade mig med på vägen hem ;-)
Jaa tack till isglass.
Sen köpte jag två fina bitar morotskaka som jag inte vet hur jag ska kunna låta bli tills Kirre kommer hem??
Men jag får lägga band på mig själv helt enkelt.

Tacka vet jag komma hem till det här rena hemmet nu om man jämför med vad hon lämnade imorse :P
Så har jag ordnat fika och handlat också.. hon kommer nog att säga Jaa tack haha.

Det ska vi btw skriva på våran dörr..
Reklam, Nej tack. Kataloger. Jaa tack.

Nä nu är det bara jag kvar som behöver freshas till.. så nästa to do blir en lång dush.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0