Bedtime.


Torsdag.
Snart fredag och helg.
Imorn ska vi ut och äta med mami efter jobbet.
Hon ville bjuda sina twins på dinner.. bokat bord på tzatsiki tror jag.
Myyys.
Åh har längtat hela veckan.. och i måndags var det moster som bjöd på middag.
Vi satte oss på Carl philip och myste.
Men som sagt, imorn är det mamis tur :))
Dadi var nyss här och fixade min cykel.
I hate cykel problem.. Nej tack.
Det hände något i lördags tror jag, när vi ramlade.
Jag har nyss fotograferat min syster :P
Haha vi shoppade fyndade big time idag.
Vart?
På vårat jobb.
Världens bäsra rea.. lätt stans bästa I'm telling you.
Märkesplagg för sjukt låga summor.
Just nu, tag 3 betala för 2. Gäller all rea.

Vi fyndade sex plagg idag, skulle gått loss på drygt fem tusen kronor men vi fick alltihop för ynka en tusenlapp.
Va fick ni då?
Två par shorts från Minimarket, En kjol från Minimarket, En skit mysig tröja från Acne, En basic tisha från Odd molly och slutligen en as raffig kläning från Motel.
Tusen spänn haha :P You know girls.. tusen spänn ellär :P

Hur som helst...sirran visar er snart, det plus lite andra fynd som vi gjort utan att visa!
På lördag dansar vi.. jag, syster, matilda och carro.
Det kommer bli ett raffigt päärttti!

Natti natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0