Måndagsmys..


Äntligen.. måndagen avklarad!
Jobbet gick visserligen mycket bättre än jag hoppasts på.
Tror att jag sov väldigt oroligt inatt men jag tog mig upp imorse och en promenad till jobbet fick mig på bra humör thanks to my pink mini stereo, my baby thought it suits me :P

När jag kom hem stod maten i ugnen.
Min perfekta syster hade gjort laxpudding på min begäran!
Ja tack säger vi. Tre matlådor blev det också.. åh det var så gott.
Och nu blir det mer gott till teven.
Chirre med dirre.. och cola!
Tända ljus och roomservice.
Snart är det lipstick också.
Täcke i soffan och i sängen är det nybäddat.
Tack för min syster säger vi.




så där om inte bättre såg våra tallrikar ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0