Sushi dejten bliir av :)


What a lovely day she's having..
Min lediga dag blir nog bättre än förväntat!
Imorse kändes det tungt när jag insåg att jag var innelåst men efter ett par timmar var humöret på topp :)

Jag har hunnit med jag..
*Var till mami och kirrade datan och extra nycklar.
*Var hem till dadi och skrev ut lite saker som ska skickas in till försäkringsbolaget.
*Dushat och haft lite skönhetsfix.. rakade benen, noppade ögonbrynen, fixade naglarna, smörjde in hela min kropp med kokosdoft och fönade och plattade håret.
*Varit till Ica och handlat lite och hämtat ut paket till syster.
Imorn blir det nog värma mäcks till middag om Kirre inte misstycker :P
Mumms :)
När vi komemr hem sen har jag sett till så vi har en godispåse som väntar på oss också.
Inte dumt.. inte dummt alls sulle man kunna säga!



Ååh va mysigt det var att träffa dig, att känna dina mjuka läppar och din doft., jag kan fortfarande känna den!
Bara att få va vara i din närhet igen för en stund, det fick mig att må bra.
Det var skönt att si dig igen älskling. Du såg så fin ut :) Min goos.

Honom älskar jag, hoppas att det räcker!


Det blir sushi ikväll!
Jag tar en promenad ner till stan för att möta upp mina snygga vänner för dinner time :)
Fan va mysigt och jävligt gott!
Jag har inte käkat något idag, jag har haft annat för mig så sushi kommer sitta på sin plats big time.
Gud va raffigt, middag med mina tjejer. Det borde vi göra oftare!
Nu har jag klädbestyr att ta tag i och flugbestyr.
Elekrisk flusmälla?
Jaa tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0