so far so good...


Solen skiner, inatt sov jag med min älskning.. jag är på bra humör!
Ja tack till härlig måndag ;-)
Ja tack till att vakna på rätt sida!
Igår hann vi med två filmer.
En shopaholics bekännelser och en annan romantisk film på femman.
Vet inte va den hette men både två föll mig i smaken!

Börjar jobba om en timme.
Jag har precis ätit upp min frukost, två mackor med skinka och juice.
Jag är kläär som vi säger och ska snart ut i solen och ta en promenix till stan.
Andreas fick ta min cykel idag för lite cykel-meck :P
Men imorn är jag ledig så jag klarar mig utan den lite tror jag...
Ikväll ska vi sola, jag och systra mi ;-) Nu behöver vi lite färg på kropparna!

Man skulle kunna tro att det här blir en väldigt bra måndag! Vilket start på veckan vah!?

Hade för övrigt en fab helg.. en lugn och nykter helg.
Hel skönt!
Lördagen bjöd på jobb men inte mitt vanliga utan det var ju car-show jobbet som jag skrev om.
Det gick bra, förvånansvärt bra!
Regnet öste ner 06.30 när vi skulle cykla iväg.
Paraply eller inte så blev man blöt och jeansen tog sin tid att torka.
Men dom torkade, solen tittade fram och folket likaså!
Törstiga och hungriga som dom va så var det bara att ställa sig i kö till tjejerna haha..
Det flirtades, skrattades, dricksades och pratades..
Att gilla läget och ta den med en nypa salt är ungefär det man får göra i det jobbet.
Dricksen drygade ut lönen ordentligt kan man säga så efter tolv timmars arbete var vi ganska så..ganska så nöjda att få cykla hem till mami och pusta ut vid middagsbordet där kräftorna var uppdukade och redo att slukas :P

Min lördag.. den var great!!
Min söndag också.
Vaknade ganska tidigt och var så utvilad som jag skulle vara.
Cyklade ner på stan med syster och shoppade lite.
Idag klär jag mig helt i nytt.. I love it!
Grå jeansleggings och en turkos tisha where it says: I'm a product of fashion.
Till detta tar jag förstås min nya skinnjacka ;-)
Hann även med att bjudas på dinner hos dadi.. vi grillade och fick tom. sitta i solen att frossa!

Jag kan bara konstatera att jag är på bra humör..so far!
Nu ringer gos men jag kan ju inet svara och luren är tömd på slantar s¨å jag kan lixom inte göra mig hörd..eller nådd (?)
Ringer när jag kommit till jobbet!
Likasa gäller dig systra mi haha..  I call you när jag tror att du är vaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0