snart kastar jag in handuken för ikväll..


Vad är detta?
Tre solar?
Är detta en film jag missat, en svensk jävla film med Kjell Bergkvist, Persbrandt och Rolf Lassgård haha ?
Whaat!
Det är repriser av Fredrik & Philip och Kjell är gästen :P anyway...

Nu har jag plattat håret och jag luktar gott igen :)
Det ska bli skönt och krypa ner i sängen ikväll.. blir nog inte vaken så länge till.
Skönt och krypa ner på min sida om sängen ikväll haha.
I lördagsnatt deckade jag på Kirres sida men kläderna på och igår natt var vi tre stycken som trängdes i sängen och jag låg inte helt hundra i fotändan kan man säga :P
No hard feelings Mattis, I wanted you there hihi.. så DOO IT :P

Imorn har jag nog en en lång dag framför mig på jobbet, utan syrris!
Seegt.. men sen är jag ledig en dag :)
Ska se till och få iväg alla papper till försäkringsbolaget också så jag slipper den här skruttluren jag tvingas ha nu!

Godnatt och sov sötast då!
Btw. Bilder på Fejjan nu :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0