Ska jag lägga mig så hääär tidigt?


Frayday night..soon to be iaf!
Va gör ni? Hemma eller ute?
Jag vet iaf att jag är hemma med syster och snart ska vi gör vi kväll på bellmansgatan, det ni!l
Vi har käkar lite korv, dushat och freshat till oss.. plattat håret och tom. hunnit med lite teve mys med choklad och juice!
Snart är det sängen som väntar..
Har en känsla av att det kan bli en sån där kväll där man ligger och vrider och vänder på sig lite extra och typ prövar alla hörn på kudden (?)

Early, early morning som väntar oss så det gäller att vara förvered :P
Visst då..
Tror vi har en lång dag att vänta imorn.. i slottsbacken, tror jag?
Är det där vi ska vara.. ah jag vet iaf att vi är Varm välkomna!!

Kom dit och glo på bilarna.. eller på oss när vi knegar :P Drick lite öl och krubba burgers!
Det är väl ungefär så de ser ut.. fattar inte nöjet egentligen med att gå dit.
Haha jag skulle aldrig gå dit tror jag ;-)

Nu är syster kläär så ni closar jag här.
För vissa är kvällen ung och er önskar jag en trevlig fredag.. och för oss som ska upp o joppa är det bara sleep tight som gäller <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0