Sista sommarvärmen.


Jag gillar mer och mer tanken på en ny årstid- hösten är nog på väg och den får gärna vara här nu för min del!
Som det är just nu är det för varmt med tjockare jackor, halsduk är oftast inte nödvändigt och inga koftor heller.. för och inte tala om mössa?
Haha.. hm men jag har redan haft mössa en dag denhär veckan :)
Jag måste typ ha det nu om jag ska cykla någonstanns annars är mina öron inte sena på att säga ifrån!
Men nu när det ändå är värme i luften kan det gärna få hålla i sig över helgen.. Sen :P

På lördag ska vi jobba.. på american car show!!
Yeeah!
Vi börjar arbeta klockan 7.00 Craazy times.
Får väl typ gå o lägga oss när vi kommer hem efter jobbet imorn om vi ska pallra oss upp i ottan.
Efter det blir det kräftskiva hos mami.. såå ja tack.
Oboy vad jag har längtat, kommer sukta hela dagen ju :)

Men nu då..ett kort inlägg blev ettt lånt, ett längre än tänkt iaf.. så nu ska vi kirra vaniljglass med mangorippel med mango och hallon till!
Mummsfillibabba.
Vi tittar på simon o thomas btw.. helt onödigt info!
Godnatt kan jag passa på o säga.


american car show på lördag.. I'll be there for work ;-)


Kommentarer
Postat av: carolina

Jag vill med ha höst..

Mysa runt i feta stövlar & gosiga tröjor.

tända ljus & mysa med alla fina <3

Åååh, vi statsar på en kalas höst :D

du vet så där som man brukar satsa inför sommarn..

pussss

2009-08-20 @ 21:31:58
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Ååh ja det gör vi, sugar..

Vi satsar på och göra hösten lika värd som vi gjorde sommaren :))

Awesome!

2009-08-20 @ 22:07:56
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0