Precis som att jag inte hade tillräckligt med problem.


Så jävla besviken.
På dig!
Varför?
Förstöra och trampa på mig?
Mina ögon blir snabbt våta om jag tillåter det nu.. men det gör jag inte!
Nej tack.
Jag vet, nu mer än någonsinn, vilka som står mig nära.
Vilka som hör till familjen.
Gör man så här när man är i våran ålder, kankse när man gick i skolan.. inte nu. Inte mina vänner.
Nej tack, vi vet bättre än så.
Ni gör inte.
Prata med mig, inte om mig.
Nu vill jag inte prata med dig och inte om dig heller.
Du har redan tagit för mycket tid, fel tid. På fel sätt.
Varför?
Var vår vänskap inte värd mer.
Sluta störa dig så jävla mycket.
Så jävla besviken.


Kommentarer
Postat av: carolina

älskar dig min fina tjej <3

2009-08-07 @ 10:11:45
Postat av: Kajsa

och jag älskar dig min fina vän!!

2009-08-07 @ 23:47:31
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0