Nej tack.


Ussh vilken dag att vakna upp till.
Inget jag ville vakna upp till.

Kräftkalaset var o enda sidan bra men och andra sidan så var den inte så där värst bra.
Det beror på hur man väljer att se på det.
Jag hade velat ha en bättre känsla i kroppen. en känsla som talar om att det var en bäm kväll.
Men det kan jag inte påstå att jag har.

Vi har iaf ätit tacos nu.. kycklingtaco- Ja tack!
Vi har massa mat kvar, vi har massa gott kvar.
Vitlöksmarinerade räkor, chirre me dirre, cola, räkooor :P
Ååh mumsigt.

Det blev barnkalas idag.
Det behövdes.
Det hjälpte.
Att få träffa familjen och bara mysa.
När det räcker med att bara titta på mina ögonstenar och bli alldels varm och lycklig inombords.
Alla olustiga och förtvivlade känslor var för ett par timmar nästan som bortblåsta.
Nu är dom delvis tillbaks.

Jag skulle vilja spola tillbaka tiden till dess att det var ljust.. och sen bara göra om allt och få allt att klicka lixom.
Nej, jag är inte alls besviken på kräftkalaet med mina snygga vänner.. men det blev nog inte som jag tänkt mig.
Handen är tyvätt rätt öm.
För er som inte vet så råkade vi ut för en cykelolycka igår.
Jag gjorde illa mig :(
Det blödde och jag skrek vill jag minnas när jag gömde mig i Fridas knä medans Matilda var kvällens duktiga och tillslut lyckades få ur glasbiten ur handen på mig.
Thaanks darling <3

Nä nu blir det mer mys med min syster..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0