Nattbesök av Matilda


Godmorgon!

Måndag morgon.. Matilda vaknade nyss.
Yes, jag och syster fick sällskap av Matilda igår. Flera gånger :P
Hela söndagen spenderades på en filt i solen med picknick.
Heelt mysigt.
Mötte upp Matilda runt två tiden tror jag, vi gick till Ica och fyllde korgen med allt vad vi var sugna på.
Det blev picknick helt enkelt.. grillad kyckling, potatissallad, ölkorv, naturgodis, brieost, vitlöksbaugette, marinerade vitlöksklyftor, melon.. chirre :))
Allt vi va sugna på haha..
Snyggingen var ju dock inte ledig så hon fick pallra sig iväg för lite jobb men återvände till bellmansgatan lagom till dinner.

(Jag och Kirre låg kvar och gassade i solen..almost heela dagen)

Ååh mumma.. vi åt mycket gott igår!
Till middag blev det kött, potatisgrattäng, bea, sallad och vitlöksbröd.. Jaa tack.
Såg världens drygaste film vi hyrt.
Eden lake.
Don't recomend, skiit tung film.
Nej tack.

Lördagen blev inte rikgit som jag hade tänkt mig.. Igen.
Förkröket var iaf grymt.
Fina tjejer, fint dricka, sol på balkongen med chirre och jordgubbar :)
Sen händet det något.. ?













Nu ska jag vara lite social met matilda innan jag måste dra.. så mer bilder att vänta :))
Tack tjejer för helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0