När man mår både bra och dåligt samtidigt.


Hur ser kvällen ut?
Rikigt mysig.
Kirre kokade te åt oss och gjorde iordning fika till roomservice.
Te och rabarberpaj med grdädde och lite tända ljus.
Utanför fönstren har det regnat titt som tätt.
Ååh så mysigt.
Sen blev det lipstick jungle och till det blev det två kvällsmackor med ägg och kaviar med ett glas oboy till.
Ja tack hihi :)
Mys med min syster är inte fy skam.. även det var en helt annan person jag skulle delat soffa med!
Ljusen brinner fortfarande och nu ser vi på prison break.
Har jag inte sett på ap länge. Hänger inte rikigt med.
Vad har hänt med alla?
Ingen serie för mig längre :P
Lipstick däremot är en serie för sig.. My gäd hur kunde den inte uppskattas med i usa att de bara spelades in några å säsonger!?
Dont get it.
Kvällens va awesome.
Snart är det läggdags.
Hoppas det regnar då.
Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0