Money can't buy happynies but it shore as hell can make you feel a lot better.. at least for a while I think.


Jag har sett världens snyggaste skor.
Dom vill jag ha.
Varför har inte Scorett bild på ALLA sina skor för och inte bara dom tråkiga?
Det är det snyggaste jag sett på länge, trust me.
Nu kan jag ju inte visa men jag ska förklara, jag smälte!

Ett par skit snygga svarta stövlar som gärna får flytta in i min skogarderob :-)
Klack off course, kanske tio cm.
Snörning hela vägen i fram, några eller någåt spänne upptill i guld tror jag.. och öppen tå!
Ååh så snyggt.. och så löjligt billigt för så mycket sko, 899 :-
Borde nog inte gå i äffrer längre haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0