Keep on dreaming, Bitch!


God mooorgon :)

Gääd jag är så sjukt morgontrött.. har aldrig varit så här trögstartad förut!
What's going on!
Fick lite extra tid den här morgonen eftersom jag lyckades klolla fel på klockan och lurade med mig syster upp en timme tidigare än va vi brukar gå upp..
Haha suck.. men det är skönt när man väl är uppe :)
Jaa tack.

Igår slapp jag åka hem efter jobbet.. jag, syster och matilda dsatte oss vid ån mittemot framfickan typ.. tjejerna hade köpt med sig sallad åt oss och syster hade varit på bolaget för lite cider.
Rikigt värt.. åh va mysigt det var.
Skvaller och lite skitsnack som tjejer är bäst på :))
Älskar mina snygga tjejer.
På lördag ska vi fira jäntan, bättre sent än aldrig men vi va ju inte i stan på hennes födelsedag :)
Så Carro, och alla andra som är sugna.. det verkar bli en snygg fest här på Bellmansgatan :P
Alkoholfritt, Nej tack haha.. oväntat?
Kankse kan vänta med den vita perioden liite då.. :)
Jag gissar att vi ger Saluhallen ett nytt försök då också, skit taggad!

Tack då.. och enjoy your day.


Kommentarer
Postat av: carolina

you know I will be there :)

and alkohol it is hahaaa..

2009-08-06 @ 08:50:41
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0