Is it to late for flowers and nice words?

God morgon järnjänget :)

Nyss ätit min frukost, oboy och två rostade mackor med ost.
Får paniiik på mitt hår.. jag kan inte göra någonting med det :S
Behov av förändring känner jag!
En rakpermanent kankse vore på sin plats.

Ska strax bege mig mot jobbet och dagens äventyr.. fast så mkt äventyr blir det ju knappast!
Idag är syster ledig.. lyllo henne!
Men min lediga dag var jävligt skön den me så jag klagar inte.
Hoppas solen tittar fram snart men det gör den nog så jag lär inte behöva ångra shorts och linne :)

Får spader på blomflugorna.. dom va tillbaks imorse?

Är det någon som sitter inne på något bra tips, pliis tell me!



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har dödat 25 blomflugor inatt med hjälp av ättika + vatten + diskmedel i en skål. Diskmedlet gör att ytspänningen förstörs så om de sätter sig på vattnet drunknar dem... :)

2009-08-05 @ 09:35:44
URL: http://metrobloggen.se/brus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0