Hösten är väl inte rikigt här än....eller!?


Nej tacka vet jag.. idag skiner ju solen. Känns som det kan vara riktigt skönt ute!
Visserligen är jag värkligen taggad för en mysig höst nu.
Stänga in sig med massa tända ljus, dricka te och varm choklad och bara mysa under en flit i soffan.
Ja tack värkligen!
Ska bunkra upp en med en ny höst garderob.. alltid lika trevligt!
Eller ny och ny men förnya den iaf :)
Ganska svårt och låta bli när det kommer hur mkt varor som helst varje dag på jobbet!
Men idag blev det en jeansklänning och leggings.
På jobbet känns det som jag aldrig skulle vilja sluta ha shorts på mig, det är så sjukt varmt där nere så no more jeans på ett tag.
Vi hade det på oss igår och jag vet inte hur många svett attacker jag fick!?

Nu har äggen visst kokat klart så nu väntas frulle och sen måste jag draaa...
Ha en fiin dag ;-)
Väldigt dåligt med bilder I know och det blir så mycket roligare med men..ahh så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0