Godnatt.


Min lediga dag.. what a nice day!
Fick mig en hel eftermiddag/kväll med fina Carolina..
Vi strosade i lite affärer men inget lockade så vi satte oss på lilla waynes och fick favvis platsen ;-))
Satt och myste och kollade på folk och snackade..
Tack underbara vän.
Fett värt.
Dagen avslutades med sushi när Kirre slutat jobba och Calle joinade också.
Åt mej P R O P P-M Ä T T bokstavligt talat, känns som jag rullar fram.

Nu är det is-cola och Linas kvällsbok på femman.
Suck haha.. man får sej både ett och flera goda skratt asså.
Har den på dvd om de är någon som är sugen :P
Ser nog klart den från sängen istället. älskar teve i sovrummet.
Ja tack.

På lördag är det fest iaf.. fest med Carro!
Vi börjar nog dricka lite fina drinkar hemma hos oss.. tror jag ?
Sen är planen att sätta oss någonstanns innan.. plock, eller ett sista sommarbesök på framfickan ?
Har sikte på både saluhallen och birger sen..
Who knows hur det slutar.. är skit taggad nu så jag hoppas inte det slår slint haha ;-)
Dansa Dansa våldtäcksman.. eller fullt ös medvetslös!
Jaja så länge vi inte drar ut och tjaffsar va haha.. skulle va Carro då isf :P
Jag dör.
Hur kan jag ha så jävla roliga tjejer i mitt liv haha.. med den här sjuka humorn *leer*

Nej tacka vet jag.. Goodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0