Fredagsmys med mami, pizza och hela baletten.


Okej, min fredag slutar på ett väldigt trevlig sätt!
Fina mamsen är här, pizzorna är på väg, både jag och syster är nudushade och almost kläära.. ljusen är tända och på teve är det Kristallen ;-)
Fredagsmys.. Välkommet!

Imorn däremot blir det andra bullar.
Päärtti päärti :P
Jag var på bolaget innan jobbet  idag så imorn ska jag och syster dricka goda drinkar.. som vi gjorde på Kirres inflyttningsfest back in the days och som vi bara har gjort då typ?
Gott ska de bli iaf.. mixa mixa :P
Ja tack.
Är så jäkla taggad.
Det här kan komma att bli den perfekta helgen :P

Vi har ju nämligen plans on sunday too..
Barnkalas hos syster för Viktor.
Hela familjen kommer, altså min bror och hans mysiga family också ;-)
Lilla John som mami får heelt söta mms på hela tiden hihi..
Jäkligt stolt moster & faster till mina fem underbara guldklimpar till barn <3
Shit vilken helg jag kommer få *lycklig*

Hoppas ni också får en fantastisk helg..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0