Det lutar åt en sushidejt med tjejerna.


Äntligen hemma och nersjunken i tevesoffan :P
Kirre lagade mat när jag kom hem, fiskpannetter med mos och remouladsås.
Jaa tack.
(Man skulle kunna tro att någon stör sig på hur ofta jag srkiver Ja & Nej tack.)

Det var mkt och göra på jobbet idag så jag kunde lyckligtvis hålla mig ganska sysselsatt.
Som pricken över i't fick jag fika med mina snyggingar på lunchen.
Matilda, Kirre och Carro satt och mös på Årummet i regnet och jag fick göra dom selle :P
Åt en blåbärspaj med glass.
Hade verkligen velat ha något gott att smaska på nu.. crap.
Tror inte vi har något gott hemma...!

Väntar på bättre teve tider nu.. det är ju bara skit på teve.
Paris Hilton letar bästis? Neej tack!
Börjar det ingen bra film klockan nio sätter vi på en egen!

Imorn är jag ledig.. äntligen.
Det vankas sushi tror jag :)
Carro var sugen, jag är sugen, Kirre är också sugen... :P Matilda med men hon jobbbar.
Jossi då ;-) (?)
Fan va smarrigt.. vattnas i munnen.
Hoppas på bättre väder bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0