Det blir fisk och potäter till middag.


Nej, vi slapp inte regnet!
Cyklade ner på stan för en fika med Carro o Issa.
Det blev Årummet i vanlig ordning.. jag tog en toscamasarin :)
Ett tag stekte solen på oss men sen kom regnet och det stod som spön i backen.
Det hann ge med sig lite men slapp gjorde vi inte, nix tvingades cykla hem i det!
Hanldade lite mat också och tog upp lax i frysen som snart ligger i stekpannan.
Lax, kokt potatis, lite sallad på avocado och brytbönor och någon sås gissar jag?
Jaa tack.
Ett glas mjölk till så är vi kläära sen :P
Det luktar mumsfillibabba här nu.

Nu har vi tagit tag i lite filmklipp också.. Yes baby haha!
Jag bjuder på mig själv mer än en gång skulle man kunna tro va :P
Ckeck it out va.. Fridis läär göra det!

Back to kitchen.

Adios amigos :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0