Det är bara att tänka om och ändra planerna.


Dålig start på min lediga dag.
Typsikt.
Men kan jag inte tycka att syster ska cykla hem på sin lunch, det vore helt ovärt.
Jag får klara mig utan nycklar antar jag.
Undra när mami slutar idag, har både reserv nycklar hit o till cykeln där tror jag..
Ska ta mig en dush och ha lite skönhetsfix :)

No hard feelings siz.. not anymore :)
Måste ringa och säga det!

Inget svar där men mami hade en bättre idé.
Hon cyklar hem på sin lunch istället så kan jag möta henne.
Awesome.. jag kanske får en hyffsad dag iaf!
Får se hur det blir med sushi dejten ikväll då :P
Mig passar det aldelles utmärkt efter sjutiden när syster har joppat klart :)

Men nu törs jag inte hoppa in i dushen.. det får bli lite senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0