Delar säng med någon annan..


Kramp i fingrarna..
Vi har äntligen beställt nytt hår, sitter och syr det nu men nu får det räcka för ikväll!
Jag är ju så förbannat seg på och sy så det är väl därför jag lessnar så fort!
Det är så jävla tråkigt att sy det förbaskade håret, det tråkigaste jag vet.. men det blir bra när det är gjort ;-)
En slinga kvar bara! Tror jag.
Sätter ändå inte i det förns på lördag, ååh längtar!
Nytt och fräsht och låångt :P
Ja tack.

Ikväll tror jag att älsk vill ha sov sällskap så jag väntar på att hans träning ska vara slut ;-)
Myys.
Det blev en pizza från ica ikväll med.. perfekt att dela på åt oss.
"Orka laga vi köper nytt :P...."

Kom ham med lite kassar idag.. lite onödigt många kankse haha.
Men allt ska inte behållas, men jag behöver lite förslag till på lördag.
Vi är fortfarande kamera-baterri-lösa så inga bilder idag heller :(
Men allt var snyggt på så i får se vad som får stanna kvar!!

Apropa shopping så fick vi äntligen besked från försökringskassan.
Det är grönt :P Haha.
På söndag ska vi ta oss ut till onoff/ikea området och hämta ut varsin lur.
Fett mycket Ja tack.
I'm happy.. det går bra nu!

På lördag är det Parrttti :P
Kom hit vettja.
Så jävla danssugen..åååh.
Nytt hår, nya kläder, nya heels, nya läppar inte än men snaaart.. ah det är så det ska vara Lööningslördag :P
Vi har tom. solat tre gånger denna vecka ;-)
Blev ju ingen brownie men jag slipper kankse bli äcklad när jag kollar i spegeln och ser lite naket..typ haha :P

Oj nu är klockan a-slutar-träna-tid så jag lär lägga på ett kol!
Natit natti friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0