De känns att det är löning..


Today I'm off work.

Idag shoppar jag istället ;-)

Kände mig utvilad imorse trots att jag gick upp med Kirre runt halv nio tiden..
Vi var klara i god tid och var nere på stan till tio.
Vi hann med en del shopping innan syrran började jobba och jag gjorde några bra köp själv också!
Ja tack.. en efterlängtad lön, länge sen jag hadlade så här ;-)
Tre par skor, i fika rummet på jobbet står två par till haha..

Okeey, trii par skor.. what's the deal??

*Jag köpte ett par sneakers från Plexx på Scorett 499:-
I soo needed it, ett par vita.

*Sen blev det ett par stövletter från Din sko som vi har suktat efter länge nu.
Kostade också 499:-

Sen köpte jag ett par på Din sko's rea.. 99:- Vet inte hur jag ska beskriva dom rikigt.
*Ett par lågskor haha? Dom är vita, har en liten snörning framtill, lite ballerina stuk från med snörning så kan man nog säga ;-)
Jätte söta iaf.. vet inte om jag ska behålla dom men det va visst öppet köp i 14 dagar så!

Nog om skorna.
Jag shoppade mer :P
*En kofta på Gina, benvit enkel och mysig och precis vad jag behöver till hösten, Koftor!
*Sen blev det lite plock på H&M som hårnålar, hårspary, hårborste, hårklämma, och en ansiktstvätt.
*Gick även in på Claes Olsson och köpte ljus och spik klammrar.
Snacka om att jag blev förvånad över mina skills :P
Hmm.. ah men nu är antennsladden fast spikad längs med väggarna så it look's pretty good actually!
Bättre än jag trott!

Nu var det ju så att jag hade velat hinna med ett möte med fiina Carolina och Josefin också..
Men klockan var aldelles för lite för att jag skulle orkat roa mig själv på stan så länge som jag hade behövt så jag tog mina tunga kassar och cyklade hem.
Men nu har ju hunnit med en snabb dush och ska bara föna och platta håret sen är jag ready to go igen!
Dumpa kassarna, byta till något svalare än jeans och sen fika med Carro ;-)
Ja tack!




Ja tack till denna stöveltrend :P
Ett oar overknee stövlar skulle jag inte tacka nej till.. Syster har köpt ett par stövlar idag på Scorett.
Inga overknee med dom är så jävla snygga så jag tuppar av!
Finns på hennes blogg och på Scoretts hemsida.
Det blev dom med snörning och öppen tå :P
Såå Jaa tack, dom är mina med förstås och jag är så lycklig!

Nu måste jag snabba mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0