Dagens är detta.


Good morning loved ones.

Vilken härlig morgon jag har, och en lika härlig dag/kväll/natt väntar mig.
I know it!
Har haft jätte god tid på mig på morgonen.. maken är på plats, håret är platt som de ska va och kroppen är inte bar längre :)
Har en klänning/tunika på mig från Odd molly och ett par vita shorts under från Loiis.. fast dom syns knappt!
På fötterna blir det nog vita tygskor bara..

Ikväll blir det fest.. dansa dansa våldtäcksman :P
Mina tjejer kommer hit.
Vi dricker rosé för ovanlighetens skull..
Det blir inget Bj besök ikväll, nix.
Efter Gotland och alla heljer på Bj är vi inte så heta på det så vi provar våra heels på Saluhallens dansgolv istället :P
Visst tjejer?!

Nu börjar det bli dax att snöra på sig skorna om jag ska slippa stressa.
Det finns en viss risk för att det kommer bli löjligt lungt idag på jobbet.
Förra lördagen var disaster :S

Men innan jag ger mig måste jag bara citera min kära bror haha :))
Igår när vi satt och käka så ville mami lära sig använda kameran på sin telefon.
Let me show you!
Jag visade henne och hon tog en testbild på mig.
Sen skulle hon skicka den, till brorsan med humor som förnamn typ :P
Svaret blev så här:
Hälsa Kajsa att xider kan innehålla alkohol som därför kan försämra omdömmet och det kan ibland kännas okej att slumra till på resturanger om man känner sig pömsig.
Jag blundade på bilden men det berodde nog snarast på fotografen.. i det fallet förstås :P

Taack då!



Kommentarer
Postat av: kristina

Fiiinis till Syrra man har.

Nu lyssnar jag på Jan Johanssen . Se på mig.

Maffigt som fan...

2009-08-08 @ 10:50:27
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0