Before I go to sleep..


Film på trean.
Möt Joe Black
Bra film? Eller jobbig haha?
Nu är jag så trött så jag börjar skratta åt honom!
Ligger i soffan med filt och lite tända ljus.
Vi laddar ett klipp på fejjan, det tar dåligt  lång tid.
Men den som väntar på något gott... ååh jag dör för både mig och Jossan i den filmen haha :P

Idag gjorde vi något bra.
Vi typ storhandlade.. okej inte storhandlade men vi handlade rätt mycket bra grejjer på ica :)
Nu ska vi ha storkok någon kväll och fylla frysen med matlådor.
Oftast mycket godare än och få besltsångest och hamna på donken eller framför färdiga rätter på ica på lunchen :S
Så en fräck matlåda- Ja tack :?

Nu ska jag se vidare på den där kluriga filmen.. men snart gör jag nog kväll på riktigt och lägger mig.
Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0