åååh jag vill visa hur kuul vi har!


Matilda är här... Carro är här.
Häär där min syster och jag bor, häär befinner sig dessa snygga damer :P
Högtalarna pumpar nu Rap das armas.. Jaa tack.
Jag älskar er.
Fy fan.. liter mer rose och sen Saluhallen Jaa tack!
Brorsan skulle sett mig idag, då hade jag kunnat vara mer mottaglig för en sån komentar :P
Nu befinner jag mig inte längre i ett nyktert tillstånd :P
Jag är omringad av sniiigga tjejer.. jag hoppas jag duger haha..
Har en randig klänning från Motel på mig och ett par svarta högmidjeshorts över..  hiigh heels till så är jag hemma!
Jaa tack.
Nu saknar jag min älskling som faan också.
Keep on dreaming Biaatch.

Godnatt och dansa snyygt haha :P



föör att jag kände för att bjuda på EN TIIL dagens :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0