You look like hell when you do that.

En sak till bara. En fet ful sak att dissa. En sak som är kidsens nya thing.
Gummisnoddar runt benen ? Jag spyr på denna trend som spridit sig som pesten !
Det spelar ingen roll om dom har 96jeans, andra jeans, mjukisar eller chinos.. gummisnodden eller i värsta fall gummisnoddarna är där ändå.
Vem kom på den fula "trenden"... Vem!?
Snoddar ändå upp till knävecket va fan.. ugly fucking shit asså!
Irriterar mig sjukt på alla kids som har de och på alla som har världens meckigaste frilla som det stänidgt måste meckas med altså.

Halva skallen är skit spretig och sen är det världens slick vid luggen.. och det värsta är väl att dom värkligen är rätt i sitt umgäng då.

Märkligt märkligt.. är jag gammal eller är dom små? Jag tror på det sist nämnda.


Så då var det sagt! Oj va bra det känns nu :)

Tack.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Vi vet PRECIS hur killarna älskar sina gummisnoddar och tjejerna sina Svea-mössar som dom drar bak och fäster med hårnålar så att luggen hänger fram..

Som vi gillar't...

2009-04-02 @ 21:21:50
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kristina

Vi vet PRECIS hur killarna älskar sina gummisnoddar och tjejerna sina Svea-mössar som dom drar bak och fäster med hårnålar så att luggen hänger fram..

Som vi gillar't...

2009-04-02 @ 21:21:57
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0