She just left us.. my other half.



Helgen är snart ett minne blott.. ett bra eller flera bra minnen dock så det är inte fy skam det inte :P
På televisonen är det wipeout men det kan jag missa.. syster begav sig nyss hemmåt.
En värd dag som jag tog mig igenom pigg och allert och inte ett dugg bakis.
I love those days.
Igår var det Fridi som var kvällens donna!
Vi firade skönhetens 21års dag med krök hemma hos henne med massa gott snacks och trevliga människor och avslutade kvällen på birger. Lite folk när vi kom men så småningom så artade det sig.. på den fronten i alla fall :)
Musiken höll dock inte rikigt måttet så det blev inte lika mycket dans som man hoppas på.. men men.
Det var trevligt på andra sätt, ibland är det inte fy skam att vara lite nyktatre än alla andra och kunna roa sig med att iakta alla andra :P
Håller ni inte med mig tjejer?
Tillsut slängde vi in handuken.. jag kirre carro och calle avslutade för omväxlings och gamla goda tiders skull på donken för lite nattkäk.

Det blev en värd kväll och mycket skratt.. hoppas kvällens ladie fick en lyckad kväll också!

Idag var både jag och Kirre lediga.. kändes skönt att veta när alla andra skulle upp och joppa :P
Mamsen och Kirre plingade på halv tolv och hade mina älsklingskids med sig :)
Dom får en på så bra humör.. jag kan bara sitta och titta på dom och må bra och bara le!
Vi kikade på Mamma Mu och kråkan.
Den är as ägig!
Och då citerar jag Wilma haha.. de ska jag också börja köra- As ägigt när något är bra haha :P Hon är tre bast men dom snappar upp fort dom små liven.. I'm telling you.
Sen  kom även my older sister hit på lite fika och film innan dom skulle iväg för nästa stopp.
Syrran stannade kvar.. min tvillingsirra altså :)
A åkte och hyrde film och köpte max mat.
Vi såg en skit skön as ägig svensk film.
Rally brudar.
Jag och Kirre älskar svenska filmer.. det är våran filmshanger.
Efter det tog vi en promenad upp till obban.. gränby centrum altså.
Jag gillar värkligen hur det ser ut där uppe nu, det är mysigt och bara gå runt där och skrota.
Vi bestämde oss för en sallad på skuttunge konditorn men tro på fan att vi kom för sent för lunch.. så jävla typiskt oss.
Det fick bli sallad hemma istället som också var fett gott i för sig så hör och häpna jag är mätt idag med.
Nu ska vi snart se söndagsfilmen.. är inte hundra på vad den heter men jag såg reklam för en film som jag blev sugen på.
Ska tända lite nya ljus och tvätta av mig ansiket sen blir det mer mys i soffan med älsk.
Hoppas eran helg har varit lika trevlig som min.
Vet att jag är sämst med att uppdatera här.. särskllit fredag-lördag-söndag.
Men Kirre ligger ofta steget före så vad jag sysslar med är oftast inget mysterium i alla fall :P
Det var ju årets första grillnig i fredags med tjejerna på Kirres gård.
Thats my weekend..fucking awesome or what.. ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0