Uppsala måste ta priset för blåsig stad asså.. Katta egentligen!

Det blev en timmes power walk.
Blåsigt som fään på vissa håll så då fick jag värkligen ta i.
Helt mör i kroppen när jag kom hem så då var det bara att slänga sig i soffan.
På teve var det debatt om förnedringsteve..
Grillat, ballar av stål, sanningens ögonblick osv.
Jag skule aldrig palla sitta o debattera så där som dom gör.
My gäd.

Jag känner mig nöjd med dagen hittils. Älsk är fortfarande inte hemma men han borde komma snart.
Funtar på att ta en dush, skulle behöva värma mig lite. Det är ingen super värme ute idag inte om man inte sitter någonstannas där det inte blåser och solen skiner. Det har jag inte gjort.
Såg vad som ska bli årets majbrasa när jag var ute i gamlis. Några som var där och dumpade lite brännbart virke :)
Jag tror inte det är där som jag kommer vara på valborg i alla fall.
Ska de bli något så får det bli något mysigt med tjejerna tror jag.



Funtar även på att dra en shlagg hos min syster inatt haha :P
Tror att älsk ska ut ikväll och det ska inte jag och eftersom jag hatar att sova själv så vore det nog inte så dumt att hänga med systeryster.
Dra en shlagg.. fy fan va fult och säga så. Kirre det var du som sa det! :P Men det blir nog det jag gör.

I slutet av min runda tog jag även en titt förbi mami. Jag saknar hennes uteplats.. den är så mysig!
Fattar inte folk som har världens jävla trädgård men inte gör något med den.. det ser fan bara ut som skiit där man går förbi!
Mami har i alla fall ingen skit uteplats.. I love it.
Var ju tvungen att ta några bilder när han hade tagit fram alla grejer. Bara lite grönska på träden som saknas och en massa massa pellargoner som mami brukar kommer att ha :)

Nu vill jag inreda våran balkong och bara sitta och njuta, ha grillfester, kräftskiva.. bara mysa mig igenom alla långa sommarkvällar med ett leende på läpparna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0