Två år som din.

Idag är det två år sen jag och min älsk blev tillsammans :)
Två år sen snygginggen officiellt blev min hihi.
Älskar dig snygging <3
Jag jobbar ju nästan hela dan men bio hinns i alla fall med.. Marley och jag ska vi se. Tror den är rolig.
Nu är jag lite smått stressad, börjar klockan nio så snart måste jag bege mig.
Solen skiner idag också och temperaturen är på väg upp.
Igår mös jag hemma hos med syrran och Matilda. Skit trevligt tjejer.
Vi kollade på Bert haha :P
Mormor vad har du gjort?
Mormor jag är tretton år, TRETTON år!
Jag ska ha party partaj. Brudar och hångel Balla balla balla!
Inbjder till många skratt haha.
Men nu hinns det inte mer.
Trevlig dag guys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0