Stop feeding yourself with that crap.

Påsken är officeiellt slut men det är inte påskgodiset.
Farligt faarligt!
Halva vardagsrummsbordet är fullt med påskägg.
Hoppas allas påsk har varit trevlig.
Det har min i alla fall vart - ovanligt trevligt.

Igår hann jag med lite mer tjejsnack efter jobbet med syster och Joss.
Älsk ville ha med mig på bio men fast and furious är nog inget för mig så han fick bjuda mig på mat istället :P
Vi valde nog inte den bästa pastan på Rififi men det dög.. visst :)
I helgen har jag en hel ledig helg.
Lyllo mig.
Idag är det möte på banken, snart actually.
Spännande.
Nu ska jag smarra på lite glass.
Later.



Sunwing resort. Jag och Carro kunde inte låta bli :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0