Söndagsmys med familjen och twinsen har fyndat.




Kirre har ju klarat sig utan micro i ett år nu var det dags att köpe en.
Vi har just klickat hem både en micro och en sodastream för 1197:- totalt.
Världens kap tyckte vi.. skit nöjda!
Är hemma hos mami nu för middag. Men det är för tidigt att tända grillen redan.. så vi chillar lite :)
På förmiddagen var det fika dags hos dadi på balkongen i solen.. vi kalasde på kladdkaka!
Söndagar är perfekta för lite familjetrevligheter tycker vi och våra päron :P
Det luktar mumma här och nu ser jag ju att klockan inte alls är så lite som jag trodde.. Just perfect!
Det blir tzatsiki och sallad och något med potatis.. andra grillningen för säsongen!
Jag har nackspärr idag också.. crap tänkte jag när jag vakna och knappt kunde vända mig om i sängen.
Okej.. nackspärr och nackspäär har jag kanske inte till hundra procent men jag har legat skit konstigt gissar jag för jag är skit stel :S
Men annars var det bara mysigt att sova hos syrran innat!
Vi har bestämt datum för inflyttingskalaset nu också så jag hoppas att alla kan komma.. weeeii.

Back to family.


Kommentarer
Postat av: Frida

Vet inte riktit hur man lever utan en micro...! Men en soodastreemer, vilken lyx! Jag vill också ha en sån!

2009-04-19 @ 21:54:46
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jaa it rocks :P

Lärpa varenda dag.. i alla fall bubblor!

2009-04-20 @ 08:46:55
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0