Solen skiner.. det ska bli varmt idag. Vilken påskafton!

Jag har helt klart vaknat på rätt sida.
Har i stort sett fixat allt som ska fixas nu på morgonen.
Alla förberedelser är klara.
Efter jobbet är det jag och syster som stressar iväg till tågetv för att hälsa på Lina och Niclas i nya lägenheten.
Jag ska inte packa massa onödigt.
Kvällens outfitt blir en kjol och body under tror jag.
Min rosa kjol eller en svart högmidjekjol men svarta kilisar till.
Åh I'm in a good mood this morning.
Jag börjar inte förns 11 idag, fick lite sovis.
Har lite ärenden innan jobbet.
Ska packa klart nu och bara njuta en stund i soffan med frulle.

Jag hoppas på en perfekt kväll i stortstan med fitn folk :)
Ut och njut av det vackra vädret.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0