So damn beautifull............

Idag vaknade jag på rätt sida av sängen, minsann.
En trött sida men det blev ganska snabbt en piggare och gladare sida :P
Riset står på spsien och är strax klart.
Jag har stekt chicken bitts och hade tänkt lyxa till det med currysås men den krävde mjölk så det får bli stark chilli sås istället.
Funkar med.
Nu är riset klart.
Undrar om man kan hoppas på efterrätt efter lunchen idag.
Kirre vad sägs? :P
Nu är det en vecka kvar här på Lagerlöf. Sista onsdagen. Nästa onsdag kommer dadi med flyttbilen!
Wihuhu Beellmaaaaaan!!

Det är såklart lite blandade känslor inför flytten.
Har ju bott här med min andreas i ett år nu..drygt faktist och det kommer kännas lite konstigt att inte göra det nu.
Men man vänjer sig ju och jag får ju en ny fantastik sambo.
Dom enda jag skulle vilja bo med tror jag :)

Men nu lär jag gå och dressa så jag blir klar för jobb.
Ikväll fortsätter jag packa!
Jag lessnade igår.. men ikväll :)
Adjöss.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Haha tur att ja kika in här då.

För inte hade jag tänkt ta me nån kladdis.

Meeen nu lär jag göra det.

När är det förresten din tur att ta med antingen efterätt eller lunch till mig?

Turen har varit min ganska många ggr. nu tycker man..

Vettuuuu haha...

2009-04-22 @ 10:16:45
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0