Skärtorsdag och påskkärringar

Jag trodde att gråvädret skulle ha passerat när jag vaknade.
Inte än.
Hoppas det spricker upp.
Tråkigt för alla påskkärringar att gå runt i det här vädret.
ah men skyrra rå.. för påskkärringarnas skull lite mer sol?

En jävel till syrra det är vad jag har.
En jobbig jävle haha?!
Slår en signal för att snacka lite, som vi alltid gör på morgonen.
Klockan var 9.
Det går ganska många signlaer innan hon lyfter luren och låter helt borta.. Helt väckt och nyvaken.
Neej tänker jag bara.
Hon låtsas förstås att hon har försovit sig men jag fattar inte att hon skämtar.
Inte förns hon ringer upp 30 sek senare :P
Huur kommer du på det?

Nu vet jag inte vad jag ska äta till frukost.
Har inge bra frukostmaterial.
Kanske ska klä på mig först.


Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0