Should I stay or should I go..

Veckan springer på i en rasande fart.
Torsdag idag, imorn är det fredag och sen är jag ledig hela helgen!
Jag ska inte ut i helgen.
Söndag kommer inte bli en bakis dag utan bara en ehlg att vila upp sig på :)
På lördag ska jag vara lite barnvakt åt mina älsklingar.. ingen sovis men det gör inget.
Imorn vill jag bara mysa. Med syster eller älsk hihi.. vad ska tjejerna göra tro.
Igår fick vi äntligen våra nudiejeans men jag kom hem med fel påse :S
Kirre också. Vi får byta om på jobbet istället men jag hade ju tänkt visa upp dom.. ikväll kankse (?)
Börjar inte jobba förns om några timmar. Ska kassera några skräpiga och döda blommor..
Snaart vill jag börja packa.....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :) Snälla Kajsa skulle du kunna berätta om ditt löshår? Om hur du gör när du sätter i det så att det inte syns när du har utsläppt och uppsatt? Och hur stora "hårbitarna" är. Jätte tacksam för svar :D

2009-04-17 @ 07:35:24
Postat av: Kajsa

Åh vad roligt med lite frågor och komplimnager dessutom :)

Jag gör inget speciellt faktist, tråkit nog nudå.

"Hårbitarna" eller slingorna är olika långa. Jag har två korta smalare slingor- en i nacken och en överst på huvudet.. sen har jag två lite längre slingor i mitten om man säger så.

På varje hårtrens har jag sytt dubbelt el. tom. tredubbla hårlängder för att håret ska bli lite tjockare.

Tupera är ett bra tips för att få spännena att fästa bättre.

Hoppas du kan få någon klarhet i vad jag skrev :)

2009-04-17 @ 22:18:19
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: anna

Jag fatta, och ja är tacksam:):)

2009-04-18 @ 08:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0