Pick up the phone..

Min mage skriker efter mat. Jag är vrålhungrig men äter jag frukost nu blir det för tätt inpå lunchen.
Det blir lunch mad Matilda och Kirre på stan. Vi hade tänkt äta sallad vid ån i solen men solen har inte rikigt kikat fram än.. vi får se vad det blir. Kan va mysigt och sätta sig inne någonstanns också.
Men för att lindra hungern lite tänkte jag passa på att smaka min hemgjorda glass :) Låter den tina lite.
Efter stan blir det en sväng med pappa och bilen.. det ser jag fram emot.
Nu måste jag ringa banken och försöka få en tid bokad.
Det är upptaget.
Nu ser jag faktist lite sol ute..lite men det kan ju bli mer.
Det här blir nog en värd dag.. jag har tvättat mitt äckliga hår nu på morgonen så nu är det inte äckligt längre!
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0