Måndagförmiddag men det kunde varit en söndag.

Godmorgon godmorgon!
Måndag idag men det är röd dag tror jag.. som en söndag altså.
Jag jobbar några timmar 11.30-16.
Vädret är inte så soligt idag emn dets er hyffast varmt ut ändå och det känns bara mer okej att jobba om solen inte steker som bäst.
Igår stekte solen som allra bäst!
Därför satt jag carro och kirre vid ån heela dagen och mös och hade massa tjejsnack men tacotallrik.
Riktigt lyckad helg.
Linas lägenhet var jätte fin, högt i tak och mysiga fönster. Vädret var ju det bästa den här våren och vi hade supertrevligt!
Världens sötaste Leo var där och Agneta sjödin :P
Leo är Linas hund och tom. systrarna-som-hatar-djur blev frälsta och ville ha en egen!
Tyvärr blev det ett onödigt slut för min del.
Alkohol i lite för stora mängder kombinerat med lite mat kan innbära en risk.
Det blev en risk och dom sista shottarna skulle jag nog ha hoppat över för att ha mått bättre kan man säga.
Men men det är som händer och det är inte alls hela världen.

Hemresan var jävlig!
Vi hade sån jävla otur med tåget.
Tunnelbanan blev stående i tio minuter för sjukdommsfall och väntan på ambulans.
Tiden tickade.
När vi klev av på centralen hade vi fem minuter på oss att hinna till tåget och köpa biljetter på pressbyrån.
Det visade sig att vi valde helt fel pressbyrå med jordens lamaste och otrevligaste kassörska som inte hade ett uns lust att vara tillmötesgående och hjälpa oss.
Tack vare henne skulle jag vilja säga att vi missade tåget.. det och att vi sprang lite fel.
Men sånt händer och när dom var betydligt trevligare och hjälpsammare på andra pressis och bytte ut våra biljetter så var humöret genast bättre :)

Jag älskar när man har varit iväg någonstanns och kommer tillbaka till stan. Kära uppsala!
Vi köpte med oss tacotallrik och satte oss på bryggan.
Där satt vi hela dagen sen.
Skit värd avsluting på helgen.
Inte så mycket bilder men jag kan nog visa en och annan.. när jag fått dom off course.
Som vanligt när jag inte har någon egen kamera :)
Nu ska jag klä på mig och äta frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0