Måndag morgon.

Godmorgon!
Solen skiner och jag är inte ledig idag.
Det lyckas visst bli så att just dom dagar man är ledig är det ingen sol.. men imorn har jag och Kirre våran lediga dag båda två och det är inte ofta vi är det så man kan ju hoppas på sol imorn också.. då kunde vi göra nått värt, promenad, fika på stan.. anything :)

Den här veckan kommer nog gå undan.. jobb idag, ledig imorn, jobb onsdag men sen är det påsk :)
Men Holmlunds har öppet hela påsken så det blir inte så mycket ledigt för det.. men det blir ju inte heldagar alla dagar så det blir ändå lite mindre work.
Nu är Håkan med i the voice.. och ikväll får vi se mer av honom i färjan :)
Han nämnde Emilia haha.. tor vi värkligen att det hände nått där.. ? Aja..
Nu då.. jag har inga mer måsten den här morgonen.
Disken är borta, sminket på plats, håret på plats, kläder på plats, frukost på plats.. haha.
Tror jag ska ta mej en sockerkaksbit som mami lämnade kvar här igår.
Mumma :)


Idag har jag svarta jeansleggings och en radig topp.
I like it simple.
Enjoy your day ladies and gentlemen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0