Lyckan är fulländad!

Är jag lycklig nu eller vad..
Började min dag med att promenera hem till syrris plejs. Var fortfarade osäker på sol och temperatur men det behövde jag inte va länge.
Var skit skönt ute och solen värmde som den skulle!
Upp och bytte jacka hos Kirre sen traskade vi ner mot staden och mot Matilda.
Sallad vid ån i solen och gissa om vi var lyckliga!?
Vrålhungrig var jag också så det kunde inte varit bättre.
Satt där och bara mös och snacka skit.
Äntligen en solig dag som man fick njuta av!

Efter en hel del stek så kom dadi och plockade upp oss och åkte ut till ikea.
Det blev shopping. Hallelulja!
Så jobbade Fridi idag så vi fick oss en glad överaskning också när hon var där.
Men shoppingen då. Det var balkongmöbler vi var på jakt efter och vi hittade vad vi sökte.
Ett bord med två stolar, det blir aldelles lagom på var balle :P
En röd/vit randigt parrasoll med matchande kuddar som vi ska ha på golvet för lite myskänsla.
Speglar till hallen- set om fyra stycken små speglar som man lätt kan klistra upp utan att ha en hantverkare där haha ;)Vägg dekoration som vi ska klistra upp i vardagsrummet. Det blir nog så att vi eller rättare sagt någon får komma och måla väggarna vita där.
Sen är det klärt.. all done lixom!
Ååh det kommer bli så jävulskt bra.
Vi avslutade affärerna med korv såklart.. ett måste när man är där.

Ny ikea.. så jävla fräsht. Vi gillart.

Och nu är jag hemma igen, dushad och klar. Älsk har också hunnit hem efter en längre dag på jobbet än normalt.
Jag är inge hungirg så jag tror jag tar lite av den mumsiga glassen istället vettja :)
Nu har ju teven börjat kom jag på.. äntligen hemma :P
Later.
Ska dela med mig av lite härliga dags bilder så fort jag fått tag på några av Kirre.
Tack ladies.. Mattis och Kirre. Min lediga dag kunde inte varit bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0