Långfredagen med mina älskade.

Igår var det långfredagen. Inget bloggande alls för min del för det var fullt upp.
Jag fick sovsällskap men inte av älsk utan av min andra hälf.
Kirre drog en shlagg haha :P
Rikigt värd dag.. trots jobb.
Det var mer folk än jag trott och dagen gick som på räls för våran del.
Efter jobbet var det äntligen dags för påskmiddag hos mami men hela tjocka släkten.. öhm eller kanske inte rikigt så :P
Mina syskon och deras kids.. mami o papi och min älskade mormor som jag inte träffar för ofta.
Allt var som det skulle kan man säga.
Älskar att mysa med min family!
Alla kids fick påskägg.. twinsen fick också påskägg fast dom flyttats till vuxenbordet haha :P
Fast på en 6månaders prövoperiod.
Min bror har humor kan man säga.
När jag kom hem väntade ett jääte stort ägg på mig.
Älsk hade lämnat det <3
Massa godis och ett presentkort på gina.. åh va glad jag blev!
Thank you baby!
Jag har ju lämnat ett åt honom också mend et har han inte sett än :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0