It'is still warm outside the building.

Nu är jag ledig i två dagar.. wiiii lyllo mig.
Typsikt att inte min sirra är det... crap!
Min karl jobbar ju också imorn- typiskt!
Men bara några timmar så sen kan vi göra något :)
Jag hann mysa med mina älsklingar en stund idag.
Åh vad jag älskar dom. Åh vad dom älskar sina mostrar :P
Idag fick man ha brillerna på sig också.. tummen upp!
Gud så skönt med en lung helg. Imorn ska jag nog hooka med min sirra... jag tjjor det i alla fall haha.
(Någon som såg talang aldelles nyss..? Piano killen tjjodde i alla fall att han var bättre än Wells och att han skulle vinna.)
Niice dude'
Och nu back to the sofa med my dude.. en snabbdush innan sängen är för övrigt ett måste ikväll för mina fötter luktar inte godis ikväll som Lina skulle sagt!



Kommentarer
Postat av: Kristina

Kajsa.. Den bilden va vass..

2009-04-17 @ 22:31:29
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0